Monday, May 2, 2011

BEN ASHAARI CARI ENTRI BEST


Ringkasan entri...

Entri yang daus nak share ni bersifat islamik sikit...
zaman sekarang ni kurang sangat pasal entri ni...
dalam entri tu ada info pasal nabi kita iaitu Muhammad S.A.W...
entri ni menceritakan tentang perbicaraan baginda dengan sahabat2 nya...
ramai yang maybe dah tau tapi xingat...
mungkin ada jugak yang xpernah tahu langsung pasal benda tu...
so daus pun buat entri ni supaya...
lebih ramai mendapat manfaatnya...
xkan daus sorang ja yang dapat manfaat tu kan...

Link Entri tersebut:Berapa Ramai Rindu "DIA"

3 comments:

en solo said...

singgah dari segmen Abg Ben...

el-janna said...

dah bace entry tu.. nice syadu.. gud luck!

fuuyooh said...

salam kenal.. dtg dr blog abg ben.. hehe
Datang Bulan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...