Sunday, April 10, 2011

Hati ku berbicara...

Salam Pembaca semua...

Daus nak kongsi satu benda ngan hampa semua...

DAUS RASA DAUS DAH JATUH CINTA!!!
setelah sekian lama pintu hati ni tertutup...
alhamdullillah dah terbuka balik...
Macam mana daus leh jatuh cinta ngan dia...
erm ntah lah..
daus pun xtau..
tapi bila tgk dia daus dapat rasa sesuatu yang JUAN
penah cakap kat daus...

tapi daus xbrani nak luah kan dekat dia...
yela daus ni bukan ensem pun kan...
mau ka dia pandang daus ni...
lagi pun daus xtau banyak pasal gadis itu...
status dia pun masih samar2...

erm...
YA ALLAH kalau lah dia jodoh aku...
bagi la aku petunjuk YA ALLAH...
amin


4 comments:

KyêrulL said...

Insyallah kalau ada jodoh mesti bersatu juga :) tapi jangan bagi harapan yg tinggi okiE bro ^.^

senang² singgahlah my blog
www.kayif.com

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

makaseh sebab jatuh cinta pada GK

hahahaha...

bulat said...

siapakah geragan si cntek itu..
tatia doakn daus ye

Cik Z@i Pen@nG said...

siapakah dia?
emmm...Insyaallah klau dah jodoh tak ke mana...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...