Thursday, April 7, 2011

Daus Rindu Dia.....

Salam pembaca semua...
Hari ni daus xtau nape...
Daus rindu gila kat....
asyik teringat ja kat dia...

kalau la daus boleh patah balik masa...
daus xnak lepaskan dia...
daus nak tengok je dia...
xmo p mana2...
nak mengadap dia ja...

xmau tinggal dia sorang2 lagi...
xmau kluar ngan membe2 lagi...


tapi apa nak buat...
dia dah xdak skunk ni...
nak cari pun da xtau macam mana...
asyik termimpi2 ja pasal dia...
sedih btol...



Ni la yang daus RINDU tu..skunk ni mana ada dah kat tv...huhuAda sapa2 tau nak cari dia kat mana??? hahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...