Sunday, April 10, 2011

Bahaya Roti Canai!!!!

Salam pembaca semua…
Hari ni daus nak cerita sikit kat semua pasal
ROTI CANAI

Gambar hanya hiasan....

Semua orang tahu roti canai ni diklasifikasikan sebagai makanan tradisional Malaysia…
Tapi berapa ramai yang tahu bahaya nya…

Salah sorang kawan daus penah cerita kat daus pasal roti canai ni…
Macam ni cerita nya dia p makan roti canai dekat sebuah gerai ni ngan kawan dia…
Orang memang xberapa ramai sangat…
So mai la pekerja dia untuk ambil order…
Kawan daus pun order la roti canai…
Pekerja tu cakap kena tunggu lama sikit la…
Sebab tukang tebar roti p tandas…

So dah fikir lapar punya pasal n feveret dia lak..
Kawan daus pun kata xpa…
Bila roti da siap…
Pekerja tu pon mai anta la…
Kawan daus ni teliti skit org nya…
Yela mau xteliti dah pekerja tuh cakap penebar roti tu p tandas tadi…
Sebelum dia makan tu..
Dia cek roti tu btol2…
Tengok2 ada la najis….

Yang kawan lagi sorang dah makan baik punya..haha
So kawan daus tu pun bangun bawak pinggan p tanya…
Tanpa sebut apa2…
Yela kawan tu baik punya melantak…
Xkan nak tegur..cian lak...
Bila kawan daus Tanya kat penebar roti tu dia xnak mengaku…
Dia kata kawan daus saja nak rosak kedai dia…
Kawan daus tu pon terperasan yang kat jari kiri tukang tebar tu ada cincin…
Kawan daus pon suruh la cek kat cincin tu…
Memang ada kesan najis kat situ…

So betul tak cakap daus yang ROTI CANAI bahaya…
So kalau nak makan ROTI CANAI
Pastikan penebar roti tu xpakai cincin n kuku dia pendek…

Suka entri ni...Klik
SINI

6 comments:

Auji Izra Sygku Dyla said...

yakkk~~><

angah said...

hahaha xleh belah la mamak 2..hahhaha zaman da maju pakai la tisu kn..hahaha

diana said...

memang tak minat roti canai..
sebab tak sedap!:p

izzi ismail said...

eee .. kotoq !

saya bukan tomato said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaa~!!!!!!!!!!!!!!! gelinyeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!!

nelly said...

tetiba rasa tak nak makan lagi ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...