Tuesday, March 1, 2011

Selamat Hari Lahir Abah...

Hari ni hari lahir ayah daus yang ke 48 hahahaha...walau pon mak ngan abah Daus dah bercerai...sy xpenah lupa n benci ayah Daus...even kdg2 tu menyakitkan hati jugak...Daus teringin nak rasa macam orang lain rasa...spend time ngan ayah dia..g mane2 ke...jogging ker..memancing skali ker..pe2 jela yang ayah n anak laki diorg buat...tp sume tu macam mustahil jer...ayah sangat2 bz sebab ayah ader bini no.2 haha...even dalam sebulan boleh jumpa 2-3 kali tu pon xsampai 5 minit..tp yang paling sedih adik-adik Daus la...yang paling kecik tuh time dia darjah 1 dah mak ayah bercerai..dia langsung xdapat kasih sayang ayah....mak la jadi ayah n mak kat dia...tp Daus tak pernah salahkan ayah or mak..sume ni takdir ALLAH..kalu dia dah kata bercerai tu..cerai jugak la..apa2 pon sesiapa yang dah berkahwin..bila ada masalah fikir2 la anak2 anda...jgn ambil keputusan bercerai trus...anak2 korang yang akan merana nnt...tu permata korang tuh...

to my father...suma anak-anak abah sayang kat abah....
sori xder gambar yg nak diletak..sebab daus mmg xder gambar ayah Daus...

3 comments:

Anonymous said...

sedihnya baca..aku menangis hang taw x..tacink taw x..T_T..selamat hari lahir untuk ayah hang;)

Farhana Sahri said...

xmo sedih2 ya...daus anak yang baik..still ingat bday ayah kn..kita bersyukur ada ayah lg...=)...saya sedih bace...tp kne tahan..hahaa....ayah sy pergi sehari lepas bday sy ke 19...=)

perrydaus90 said...

erm..minx maaf la klu entry ni wat awk sedih...takziah dari sy farhana sahri...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...