Wednesday, March 2, 2011

Melayu Sudah Maju kot!!!

MELAYU sebenarnya dah maju korang tau x...maju deri segi apa..





-rempit


-dadah


-bohsia


-bergaduh





ni jer yang bangsa lain kalah ngan kita..haha..





MELAYU sebenarnya kaya korang tau x...kaya dari segi apa..





-kaya dengan sikap boros


-kaya dengan sikap dengki


-kaya dengan sikap fitnah

-kaya dengan dengan poligami





MELAYU sebenarnya famous tau x...famous dari segi apa..





-perkataan "janji melayu"


-korang try search kt google tulis melayu...nak tau apa yang keluar..





Bangga tak???

Sampai bila lagi MELAYU nak jadi macam ni...

Apa pendapat korang..macam mana kita nak selamatkan bangsa kita ni...
Sekali lagi Daus Mintak Maaf dari korang semua kalu entry ini membuat korang marah..tapi itu kenyataan nya...takkan kita nak hidup dalam kepura-puraan kan..

2 comments:

SaYraH WonDerLanD said...

Huuuuuuuuuu!! isu hangat nie ! Sarah pon tak tahu la nak buat macam mana agar melayu kaya, maju, famous dengan benda2 yang baek2 saja. Entah la. Terkadang sedih tgk bangsa sendiri macam ni. Tapi apakan daya?hanya mampu membenci tapi x mampu buat apa2.

perrydaus90 said...

kita boleh..benda ni kena mula dari kecik n dalam family...kta mmg xboleh trus nak rush..nk ubah prangai org..mmg xjadi...lg org marah ada..yg penting pendidikan masa kecil dirumah..ibubapa yg kena main peranan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...