Friday, March 4, 2011

Daus dipancing KELAB EROPAH!!! 2

Keeper mana xtau depa amik..budak academy MANCHESTER UNITED kot..xknai..tp mmg mat saleh..

Budak 1…paap dia sepak…kena tiang…(lega skit)
Budak2…paap dia sepak…cun2 keeper tangkap(selamat keeper tangkap)
Daus:dengan feeling yg takut2..Daus pon ready nak sepak..dalam hati dok bismillah banyak kali dah…Daus pon mula mengorak langkah…Daus pon sepak..paaaap!!!!! tapi xkena bola…

Daus pon jatuh n kaki berdarah...mau tak berdarah…yang Daus sepak tu bukan bola..yang Daus sepak tuh…DINDING OK!!!...mau tak berdarah..sakit gila2..baik punya mimpi..sedar2 dah darah..haaa mak sakittt…

lagi sikit Daus nak dapat main kat MANCHESTER UNITED..kira ok la Safee main kat Pelita Jaya FC..daus main MANCHESTER UNITED..tp apakan daya…sikit ja lg…p tersedar lak dari mimpi yg indah…hahaha…cita ni cita btol ok…xdak ciplak2 n tipu2 nya…so daus xtipu la korang suma..cita ni cita btol..Cuma daus cite mimpi Daus…haha..jgn marah ek…nnt cepat tua…ni gara2 tengok cita goal:tliving the dream la sebelum tidur..tapi kan best kalu mimpi to btol..HAHAHA!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...