Tuesday, March 8, 2011

Bila Lelaki Menangis...

Apa pandangan korang bila lelaki menangis...

mesti ada yang fikir..pelik2..ada yang boleh time benda tu normal...ada yang x...

Lelaki mmg dah diketauhi mmg susah nangis la kna..sampai Daus penah dengar orang cakap..air mata lelaki itu umpama berlian..haha..sampai cam tu nohh...

Daus sebagai lelaki..Daus rasa..xsalah lelaki menangis..menangis itu perlu kerana..ia membantu menghilangkan stress ok...

Dari pengalaman Daus la kan..time daus kaji la kan ahhaha...n terjadi pada diri Daus jugak

ni antara punca..xsemestinya btol n tepat..n banyak g punca tp list 2 je

-putus tunang, putus cinta (sometimes)

-bila kehilangan ibu bapa

Putus tunang/cinta

Ada yg cakap laki ni ego..xkan nangis la pela..tu sume sebab orang xnampak dia nangis..sapa yg xsedih bila hubungan yang dibina hancurkan..cuma ada yg mampu kawal emosi ngan x je..tp yg mampu kawal pon terbahagi kepada 2..sama ada dia serius ngan hubungan tu or main2..Lelaki dan Wanita sama ja..cuma kelebihan lelaki..dia boleh menyimpan emosi dia...

Bila kehilangan ibu bapa

Bbenda mmg terjadi banyak sekali ok..pengalaman Daus sendiri...bila nenek Daus meninggal..Pakcik Daus nampak cool jer..rilek..lepas dah kebumi semua da setel..time otw nak balik dari kubur..disitu habis segala kekuatan seorang lelaki...macam nak rebah je aku tgk pakcik aku time tuh..menangis ok..bukan meratap..meratap tidak baik ok...walaupun sekuat mana org tu leh tahan..tp bila keadaan yg stress+sedih...seorang manusia tetap akan mengalirkan air mata tidak kira laki or perempuan

Wel pe2 pon Selamat Hari Wanita!!!!!!!!

2 comments:

Pies DonaShi Ismail said...

hahaa.. aq pon pnah ngis gak bro!
hehe.. time ptus cinta.. ^_^

meaw said...

sgt sayu bila tgk lelaki nangis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...