Wednesday, March 23, 2011

Apa Tujuan Aku Buat Blog

Time daus ngah tak da kerja smalam..daus pon berjalan2 ke blog2 yang daus follows…then langkah daus terhenti kat blog abg ben…sapa xkenal abg ben…meh sini daus luku kepala..ahahaha…daus pon terpandang la stu butang menu bertajuk vlog…sumpah daus baru berblogging dalam 1 bulan lebih je baru…dengar la jugak orang dok cakap pasal vlog2…ada smpai kutuk mengutuk..tp daus xpenah tgk apa tu vlog..so daus pon terdetik hati klik menu tu..the layan first vlog abg ben…

Sampai la disatu part tu..abg ben cakap “tujuan buat blog”….dalam hati aku terfikir..apa tujuan aku buat blog sebenarnya…sebab nak duit ke…sebab nak femes ke… aku sendiri pon xtau apa hala tuju aku dengan blog…aku tengok membe ofis aku buat blog…aku tgk membe2 kolej aku buat blog..aku pon men redah je buat…then aku pon meneruskan menonton vlog tu…

Sampai la pulak part abg ben sebut sal entry…aku pon tfikir…adakah entry aku selama ni ada cerita,emos,tarikan..atau sekadar entry kosong je…tersentak kejap time tuh…xtau apa jawapan..otak aku kosong gila time tu…

Pe2 pun lepas tgk vlog tu sampai habis…aku seperti mendapat suntikan…aku da ada tujuan buat blog…akau aku cuba buat etry yang berkualiti…serius aku rasa sapa2 yang still tercari2 tujuan sebenar korang buat blog…sila la tgk vlog tersebut…banyak yang aku dapat dari situ…hidup jangan la bodoh sombong ok…klau bodoh sombong xkemana pon…bila kita xtau…kita cari jawapan..jangan tunggu jawapan datang bergolek…

Satu benda yang aku akan ingat abg ben cakap “ BILA ORANG MASUK BLOG WOW CANTIK,BILA BACA ENTRY WOOO AKU TERTARIK PASTU CARI BUTANG FOLLOWER,KLIK BUTANG FOLLOWER…BUKAN I FOLLOW THEN TINGGALKAN MESEJ..U FOLLOW ME BACK” aku pon xtau napa..tp ayat tu macam power la aku rasa..hahah…ok la sekian pembaca semua….

2 comments:

gabanMorka said...

hepi blogging then

mr E oSk gurL said...

oh...xde link ke utk vlog tu??kt 1tube ek??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...