Thursday, February 24, 2011

Daus suka memancing udang galah...


Haaaa amacam udang galah Daus...haha besar x...ni la aktiviti Daus selain surf tenet, blogging, men games...serius memancing ni buat boleh buat Daus hilangkan stress n Daus rasa tenang sangat2..tambah2 dapat tengok permandangan matahari jatuh plak..perghhh memang layan la...Sapa ckp memancing ni habis duit..Daus xrasa habis duit sangat pun...umpun2 baru harga rm3..boleh pakai sampai 2-3 minggu janji jgn ptg kepala dulu jer...modal rm3..hasil lak tengok la pic tuh..puas hati tuh..kenyang+femes sebentar..haha..mau xfemes..sapa2 yg dapat udang besar jer kt area memancing tu mesti ramai org mai tengok punya..haha...dapat gak makan udang galah..mahal tuh kalu sekilo dah rm45-40...daus modal rm3 je..haha
ps:kalu g memancing udang galah biarlah beramai-ramai dan jangan la duduk dekat sangat air..sebab org tua2 pesan "DIMANA ADA UDANG GALAH,DI SITU ADA SANG BEDAL A.K.A BUAYA"..SO HATI2...kalu nak memancing ikut cara Daus mancing atas jambatan..SAFETY FIRST!!!!!

4 comments:

Izamir Ridzwan said...

besar udang galah tuh...

perrydaus90 said...

ada lg besar..tp xsempat nak snap..sebab dah ramai yg dtg tgk..rsa segan lak nak snap..haha

'yAnA' Cute said...

bestnyer udang galah!!!
abg daus,yana nak jgak...hehe =)

perrydaus90 said...

nak kena ikot g mancing ok

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...