Monday, January 31, 2011

Hati yang kau sakiti...


Asal susah sangat nak cari pasangan yang betol2 hargai dan sayangi kita..diorang xpenah pk ke perasaan org yang diorang sakiti ni..apa yang menjadi pandangan wanita zaman sekarang ni..duit..hensem..bergaya..daus rasa banyak yang macam tuh..mana letak nya agama..iman..dan keikhlasan seseorang tu...suma tuh da xjadi pandangan wanita sekarang ni ka...Daus pun ngaku gak yang daus ni pon xsempurna..dan semua orang pun tak sempurna..tp daus sedar gak dari xsedar yang daus trus buat kesilapan..daus tgk skunk ni kasih sayang dah macam xpenting lagi..
pe2 pon daus harapkan yang terbaik utk semua...hurm..k la dengar la lagu ni..layan gak time2 cmni lagu ni...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...