Friday, January 28, 2011

First post aku nih...

first post aku nih..waaa semangat2 tp citer ni xbest skit r...










Hari ni agak malang gak rr..hidup aku nih...aku ni kena saman ngan polis .. yela kn skunk ni kan wat diskaun 50% klu dlm masa 15 hari kta setel..so aku pon pergi la nak setel kan saman tuh dekat balai polis ni


dah la beratur punya lama..last2 smpai gak giliran aku nih...dengan berat tangan nak mengeluarkan duit ni..aku bagi la ic aku..dia check2 ckp xder dalam sistem..then dia mnx surat saman..aku kasi..tgk2 baru aku sedar yang no.ic aku dalam saman tu xbtol..adesss myusah kan btol la...len kali wat la keja btol2 ni myusahkan org awam jer..xpasal2 kna mnx halfday lg nk kna g ipd jawi..dia ingt aku ni bos kat tmpt keje aku ke...senang2 nk mnx kuar... semak kepala otak aku... skunk ni mcm ner aku nak wat ni...tarikh hari ni lak last ari yg ke-15...btol2 semak la diorg wat keje..kaunter lps semayang jumaat xbukak..nak bayar online pon diorg xkey in no.ic aku yang btol..adesssssssssssssssssssss

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...